Amerika yine İran petrol müşterilerini tehdit etti

Amerika hazine bakanlığından üst düzey bir yetkili bir kez daha İran petrol müşterilerini yaptırım ile tehdit etti.

Reuters’in bildirdiğine göre Amerika Hazine Bakanlığı Terör ve Mali İstihbarat Müsteşarı Sigal Mendelker dün yaptığı açıklamada, “Washington İran’a karşı baskı uygulamaya devam edecektir ve başkan Donald Trump’ın da belirttiği gibi İran petrol yaptırımında hiçbir muafiyet verilmeyecektir” dedi.
Mendelker’in iddiasına göre, Amerika yaptırımları ve baskıları nedeni ile İran petrol ihracat oranı düşmüştür.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.